Kaj imata skupnega nova spletna trgovina SENS in zimski look Sebastiana Cavazze?
Plašče, jakne in posebne suknjiče, ki jih z veseljem nosi tudi Sebastian. Navdušen je tudi nad odločitvijo, da je vsebina naše spletne trgovine neklasična in drugačna od drugih. V resnici smo do zadnjega odlašali s spletno trgovino, ker menimo, da se naši produkti, kot so moške obleke, suknjiči, jakne, telovniki in ostali modni dodatki najbolje začutijo, ko naši svetovalci v salonu združijo svoje znanje, izdelke in karakter posameznika. Ampak časi so takšni, da so pač drugačni:). Še pozdrav ni več enak …
Sebastian Cavazza in Zlata Zavašnik vadita koronski pozdrav:
In tako smo se ob upoštevanju protikoronskih ukrepov ponovno dobili s Sebastianom in nastale so slike za predstavitev naše nove spletne trgovine shop.sens.si. Sebastian je bil nad idejo navdušen, saj je naklonjen SENS-u, kot domači blagovni znamki, in tudi zaradi unikatnega pristopa k oblikovanju, ter meni, da takšnih izdelkov, ki so tudi cenovno dostopni, na spletu primanjkuje.
Nekaj utrinkov s slikanja:
Suknjič s kapuco:
Sebastian Cavazza in Zlata Zavašnik:
Suknjič iz ekološke tkanine, z okrasno zadrgo:
Tudi zaščitne maske ne smejo manjkati:
Sebastian v SENS-ovem zimskem plašču:
Sebastijan zelo rad sodeluje s SENS-om oziroma z direktorico SENS-a in modno oblikovalko Zlato Zavašnik, saj ju združujejo skupne vrednote, ljubezen do trendovskih oblačil in spoštovanje trajnostnih načel. Prepričal ga je tudi njen osebni pristop ter unikaten dizajn. Če zaključimo s stavkom, ki smo ga objavili že v enem izmed prejšnjih prispevkov: »Postanimo ozaveščen potrošnik in sledimo trajnostnim načelom. Posegajmo po kakovostnih in unikatnih izdelkih slovenskih oblikovalcev. Izberimo svojim oblačilom daljšo življenjsko dobo,« je zaključil Sebastian Cavazza.