Sebastian Cavazza razkriva svojo odločitev!
Zakaj se je znan obraz, kot je Sebastian Cavazza odločil sprejeti vlogo ambasadorja eko kampanje slovenske blagovne znamke Sens?
Verjamemo, da si bo vsak/a od vas, strastnega zapeljivca in igralca, ki zna prepričati v mnogoterih vlogah z zanimanjem ogledal/a v video izjavi:
Ne moremo pa mimo nekaterih dejstev, ki niso ujeta v kamero. S sloganom »obleka, ki izostri moj karakter«, se Sebastian Cavazza poklanja direktorici podjetja Sens in modni oblikovalki Zlati Zavašnik. Prepričal ga je njen osebni pristop, ekološki koncept in unikaten dizajn.
Veliko težo so pri njegovi odločitvi igrale njune skupne vrednote in enaka prepričanja v boljši jutri.
Nenazadnje, Sebastian Cavazza rad izstopa od klasike in povprečja. In prav Zlatini dizajni so mu bili, poleg ekološkega koncepta, pisani na kožo. Zlata Zavašnik s svojo ekološko kolekcijo oblačil osvešča svojega kupca, ga spodbuja k nakupu okolju prijazno izdelanih oblačil iz ekološke tkanine in mu približa trajnostna načela.
Odkar je Sebastian Cavazza odkril Sens, se ne loči od svojega najljubšega suknjiča. Suknjič s kapuco je sedaj njegova prva ekološka izbira 😊.
»Postanimo ozaveščen potrošnik in sledimo trajnostnim načelom. Posegajmo po kakovostnih in unikatnih izdelkih slovenskih oblikovalcev. Izberimo svojim oblačilom daljšo življenjsko dobo,« je zaključil Sebastian Cavazza.